Dėl pardavėjos klaidos kenčia klientas

Didelis palengvinimas žmogui, kai gali susimokėti mokesčius prekybos centruose. Tačiau ne visi džiaugiasi tokia lengvata. Štai ką trečiadienio vakarą papasakojo viena Jiezno gyventoja (redakcijai pavardė žinoma).

– Balandžio 17 dieną 11.33 val. Prienuose, Vytauto gatvėje Nr. 17 esančioje „Maximos“ parduotuvėje, susimokėjau už karštą vandenį ir šildymą. Tačiau gegužės 7 dieną sulaukiau telefono skambučio iš Šilumos tinklų, kad nesumokėti mokesčiai ir už tai jau pritaikyti atitinkami tarifai. Nustebau, kadangi turėjau kasos čekį, kur parodyta, kad pinigai pervesti. Tik vėliau pastebėjau, kad įmuštas kitas kodas ir tie pinigai (238,15 Lt) nukeliavo į „Prienų energiją“, – pasakojo moteris.

Čia kaip tik ir prasidėjo įdomiausi dalykai. Moteris skambino į nemokamą „Maximos“ liniją ir tikėjosi pagalbos. Tik, deja, jos nesulaukė. Teko iš Jiezno važiuoti į Prienus. Ir parduotuvėje, pasak jos, niekas neskubėjo padėti į bėdą ne dėl jos kaltės pakliuvusiai moteriai, o siuntinėjo vieni nuo kitų. Vietoje to, kad žmogų atsiprašytų ir pasistengtų atitaisyti kasininkės padarytą klaidą, liepė keliauti į „Prienų energiją“ ir ten susitvarkyti reikiamus dokumentus, parašyti prašymą.

Moteris sako nesuprantanti, kodėl UAB „Prienų energija“ negali per klaidą gautų pinigų pervesti į UAB „Prienų šiluma“, nors abi įmonės įsikūrusios po tuo pačiu stogu. Be to, teko dar kartą sumokėti už šilumą, o UAB „Prienų energija“ jai pinigus žadėjo grąžinti, pervesdama į asmeninę sąskaitą. Nors prašymą parašė gegužės 14 d., pinigai į sąskaitą dar neatkeliavo.

Suprantamas pagyvenusios moters nusivylimas, kai neturint sveikatos ir pinigų reikia dar važinėti iš Jiezno ir prašyti malonės.

– Man pikta ant „Maximos“ darbuotojų, kad tokie nedėmesingi žmogui. Juk tai atsitiko ne dėl mano kaltės, o turiu kentėti aš. Pensija mano maža, vaistai brangūs ir tie pinigėliai, kurių negrąžina UAB „Prienų energija“, yra man labai reikalingai, – guodėsi pašnekovė, likusi kalta be kaltės.

Tai perspėjimas ir kitiems žmonėms, kad visada atidžiai pasižiūrėtų išmuštą čekį ir aiškintųsi situaciją vietoje. Negalima už dėmesį ir paslaugumą žmogui pagirti ir „Prienų energijos“ darbuotojų, kurie nesugeba atsiskaityti su klientu.

Taigi paslaugų kokybė ir dėmesys žmogui tėra tik skambūs žodžiai. Tiek prekybos centras, tiek paslaugas teikiančios įmonės turėtų labiau gerbti savo klientus.

Stasė Asipavičienė

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close