Mokymai, kaip kritiškai priimti žiniasklaidoje pateikiamą informaciją
Prienų švietimo centras drauge su partneriais: Prienų rajono savivaldybės socialinių paslaugų centru ir Prienų globos namais, 2015 m. rugsėjo–lapkričio mėn. įgyvendina Lietuvos kultūros tarybos Medijų ir informacinio raštingumo skatinimo programos projektą „Socialiai pažeidžiamų asmenų informacinio raštingumo ugdymas pasitelkiant socialines paslaugas teikiančius darbuotojus“.
Projekto tikslas – ugdyti darbuotojų, teikiančių socialines paslaugas bei dirbančių su socialinės rizikos šeimomis, gebėjimą kritiškai analizuoti ir vertinti žiniasklaidos priemonėse pateikiamą informaciją bei veiksmingai konsultuoti savo klientus šiais klausimais. Projekto metu socialinių paslaugų centro ir Prienų globos namų darbuotojai, teikiantys paslaugas socialinės rizikos šeimoms, pagyvenusiems žmonėms, apmokomi pagal programą „Kaip kritiškai priimti žiniasklaidoje pateikiamą informaciją?“.
Rugsėjo – spalio mėnesiais buvo organizuota keletas seminarų tema „Kaip kritiškai priimti žiniasklaidoje pateikiamą informaciją?“
Rugsėjo 16 d. Birštono „Royal SPA Residence“ konferencijų salėje vyko pirmasis projekto seminaras, kurio metu lektorė, žurnalistė Lidija Laurinčiukienė, pasitelkdama vaizdines priemones, su socialines paslaugas teikiančių įstaigų darbuotojais ne tik aiškinosi, kaip efektyviai panaudoti žiniasklaidą visuomenei informuoti ir nuomonei formuoti, kaip žiniasklaidą paversti sąjungininke, mokėsi, kaip bendrauti su žiniasklaida įvairiais atvejais, bet ir tobulino komunikacijos įgūdžius.
Spalio 15 d. Prienų kultūros ir laisvalaikio centre, Mažojoje salėje, įvyko dar vienas projekto renginys – konferencija-diskusija „Kaip kritiškai priimti žiniasklaidoje pateikiamą informaciją?“, kurią vedė Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius. Renginyje dalyvavo ir gana aktyviai į diskusiją įsijungė Socialinių paslaugų centro ir Prienų globos namų darbuotojai.
Projekto organizatoriai tikisi, kad geriau pažinę žiniasklaidos „virtuvę“, supratę informacijos sklaidos principus, projekto dalyviai gebės efektyviau bendrauti su savo klientais, padės jiems geriau susivokti informacijos gausoje.