Klientų aptarnavimo centras padeda gyventojams ištisą parą
Birštoniečiai, kurių daugiabučius namus prižiūri pagal Pastatų priežiūros standartą dirbanti bendrovė „Nemuno būstas“, iškilus bet kokiam su būsto priežiūra susijusiam klausimui, atsakymą gali gauti nekeldami kojos iš namų. Kvalifikuotą pagalbą jiems teikia visą parą veikiantis klientų aptarnavimo centras.
Netikėtai dingo vanduo? Sugedo kanalizacija? Blogai šyla radiatoriai? Tai problemos, kurios retsykiais neaplenkia daugiabučių namų gyventojų. Blogiausia, kai šie nemalonūs netikėtumai užklumpa naktį arba švenčių dienomis. Atrodytų, nėra į ką kreiptis pagalbos ir būtina laukti darbo dienos pradžios.
Bendrovės „Nemuno būstas“ direktorė Jolanta Volteraitytė sako, kad įmonės klientams tokios bėdos – ne motais. Apie visas su būsto priežiūra susijusias problemas gyventojai gali pranešti neišeidami iš namų. Užtenka surinkti numerį 8 700 55966 ir pranešimas bus akimirksniu užregistruotas, o problema – nedelsiant sprendžiama.
„Kasdienėje veikloje daugiabučių namų administravimo vadybininkui talkininkauja ir mūsų klientų aptarnavimo centro darbuotojai, kurie registruoja skambučius ištisą parą, 7 dienas per savaitę. Be to, telefonu vykdome centralizuotą paslaugų kontrolę – gyventojai gali bet kada pranešti apie netvarką kieme ar laiptinėje, taip pat pateikti pasiūlymų savo asmeniniam vadybininkui“, – klientų aptarnavimo centro privalumus vardijo J.Volteraitytė.
„Nemuno būsto“ direktorės teigimu, tai, kad gyventojai vis labiau naudojasi klientų aptarnavimo centro paslaugomis, rodo augantis skambučių srautas. Beje, žmonės ne tik skambina pranešti apie problemas, bet ir dėkodami už laiku ir kokybiškai atliktus darbus.
„Jau ne kartą įsitikinome, kad klientų aptarnavimo centras padeda greičiau spręsti įvairias su būsto priežiūra susijusias problemas. Jei šio, visą parą veikiančio numerio nebūtų, gyventojams taptų kur kas sudėtingiau informuoti apie bėdas, o mums – operatyviai jas šalinti“, – akcentavo „Nemuno būsto“ vadovė.