B2B pardavimai – kas lemia jų efektyvumą?

Viršininkų mėgstami pardavimų rodikliai yra nepakeičiamas kiekvieno efektyvaus pardavimo skyriaus elementas. Idėjų skaitikliams yra tiek, kiek įmonių, tačiau tarp jų yra keletas universalių ir svarbiausių. Svarstote, kaip pritaikyti tiekimo grandinės sistemą savo verslui? Šis straipsnis skirtas jums.

Kiekviena sąmoninga įmonė nusprendžia, kaip ji nori konkuruoti su kitomis. Vienoms įmonėms pagrindiniai rodikliai yra paslaugų kokybė, kitos – pristatymo laikas, treti – inovatyvūs pardavimai arba vidutinės klientų pritraukimo išlaidos. Konkurencingumo idėjų yra tiek, kiek yra įmonių, tačiau visoms, kurios konkuruoja su kažkuo labai specifiniu, yra bendra tai, kad šis „specifinis“ dalykas matuojamas pardavimais.

Kodėl verta turėti tiekimo grandinės sistemą savo skyriuje?

Atsakymas labai paprastas. Jei ko nors negali išmatuoti, negali sąmoningai to tobulinti. Štai kodėl svarbu turėti tam tikrus veiklos rodiklius. Pardavimų komandos pagrindinių duomenų stebėjimas gali lengvai ir greitai parodyti, kur yra problema ar tobulinimo sritis. Tai tarsi kompiuteris jūsų automobilyje. Jį prijungęs, duomenų dėka mechanikas galės daug greičiau pasakyti, kas neveikia. Todėl sprendimas yra pasirinkti tokią tiekimo grandinės sistemą, kuri efektyviai įvertins komandos laukiančią užduotį, kad būtų galima stebėti pažangą ir, jei reikia, optimizuoti procesus.

Apžvelkime B2B tiekimo grandinės valdymo sistemos privalumus

  • B2B pardavimo sistema verslininkui suteikia daug naudos. Tai leidžia sumažinti pardavimo kaštus, pagerinti bendravimą su klientu ir taip padidinti klientų pasitenkinimą bei komfortą, taip pat efektyvinti pardavimo procesus.
  • B2B sistemos yra skirtos didmenininkams, platintojams, gamintojams ir prekybos tarpininkams. Platforma pagerina komunikaciją visuose pardavimo proceso ir garantinio aptarnavimo etapuose bei leidžia plačiai modifikuoti ir personalizuoti pardavėjo ir pirkėjo santykių procesus. Klientai gali tiesiogiai bendrauti su savo prekybos atstovais, pateikti užsakymus ir keistis elektroniniais dokumentais.
  • Elektroninės prekybos platformos taip pat suteikia galimybę organizuoti ir taip optimizuoti pardavimo ir klientų aptarnavimo procesus, leidžia supaprastinti ir automatizuoti užsakymų apdorojimo procesą iki kelių intuityvių žingsnių. B2B sistema leidžia greitai ir efektyviai tvarkyti visus komercinių sandorių etapus bei teikia palaikymą priimant užsakymus tiesiai iš B2B platformos. Klientas gali lengvai rasti juos dominančius produktus ir atlikti pirkinius bei mokėjimus specialioje skydelyje. Jei reikia, galite tvarkyti grąžinimus, skundus ir susipažinti su atsiskaitymų istorija.

Į ką atkreipti dėmesį renkantis B2B sistemą

Lengvesnė prieiga prie dabartinės informacijos, aiškus prekių paieškos variklis, aiškus katalogas, plati ir intuityvi prekių užsakymo sistema yra svarbiausios sistemų savybės.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close