Siunčiant pašto siuntas klientų bus prašoma pateikti asmens dokumentą

Nuo 2025 metų sausio 1 d. gyventojų, norinčių išsiųsti siuntą pašto skyriuje ar per laiškininką, bus prašoma pateikti savo asmens dokumentą. Išimtis bus taikoma tik siunčiant mažąją korespondenciją – atvirlaiškius ir laiškus.

„Apie pokytį klientus stengiamės informuoti kiek įmanoma anksčiau, jau nu gruodžio vidurio apie tai skelbiama informaciniuose plakatuose visose pašto skyriuose. Be to, iki 2025 m. vasario 1 d. bus taikomas ir pereinamasis laikotarpis, kurio metu dar kartą atkreipsime klientų dėmesį į pokytį, tačiau jiems neturinti asmens dokumento, siuntą vis tiek priimsime“, – sako Mantas Sirutavičius, Lietuvos pašto Klientų patirčių valdymo departamento vadovas.

Parodyti asmens dokumentą bus prašoma tiek siunčiant siuntas gavėjams Lietuvoje, tiek į užsienį. Reikalavimas parodyti asmens dokumentą nebus taikomas per LP EXPRESS tinklą siunčiamoms siuntoms – pastarąsias, suformuotas savitarnos svetainėje, ir įpakuotas, be eilės ir toliau bus galima palikti specialiose Lietuvos pašto skyrių zonose.

Klientų bus prašoma parodyti vieną iš turimų asmens dokumentų – pasą, asmens tapatybės kortelę, lietuvišką vairuotojo pažymėjimą, leidimą gyventi Lietuvoje, moksleivio pažymėjimą arba laikinąjį asmens pažymėjimą.

Lietuvos paštas primena, kad iki šiol asmens dokumentą reikia parodyti tik atsiimant siuntas.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close