Kviečiame į rašytojo, socialinių mokslų daktaro Gedimino Beresnevičiaus knygos šeimoms „Sukurk kroodilą“ pristatymą
Maloniai kviečiame rugpjūčio 22 d. ketvirtadienį 18.00 val. į rašytojo, socialinių mokslų daktaro
Gedimino Beresnevičiaus knygos šeimoms „Sukurk kroodilą“ pristatymą.
Taip pat aptarsime, kaip ir kokie kūrybinių iššūkiai gali sprogdinti vidinio kalėjimo sienas ir išlaisvinti kūrybiškumą. Kūrybiniame praktiniame užsiėmime „Išlaisvink kūrybiškumą“ bus praktiškai išbandyti knygoje pateikti pratimai, padedantys kurti savus kroodilus, įgauti kūrybinių jėgų, užsiauginti kūrybiškumo „raumenis“, kurių reikia ne tik mokantis, dirbant, bet ir kasdienėje veikloje.
Tiek vaikai, tiek suaugusieji turės galimybę pažvelgti į save ir savo aplinką naujomis akimis, pajusti, gal
net atrasti viduje slypinčius kūrybiškumo lobius.
Gediminas Beresnevičius – vienas iš fantastikos mėgėjų judėjimo Lietuvoje pradininkų, fantastų
konventų, kūrybinių stovyklų, konkursų organizatorius, mėgėjiškų leidinių redaktorius ir leidėjas, lietuvių
fantastinių kūrinių rinkinių sudarytojas, socialinių mokslų daktaras bei mokslinių darbų autorius.
Yra parašęs tris saviugdai skirtas knygas – „Kūrybiškumo ugdymas kaip žaidimas“ (Šviesa, 2018),
„Sukurk kroodilą“ (Tyto alba, 2019) bei „Vaizduotės receptai“ (2021).
Dirba Lietuvos neformaliojo švietimo agentūroje. Kūrybiškumo ugdymui skirtą dalyką dėsto Vilniaus
universiteto Komunikacijos fakultete.
Rašytojas, mokslininkas apie save:
„Gimiau Telšiuose. Pragyvenau ten vos 10 metų. Bet to užteko, kad susiformuotų žemaitiškas charakteris,
kuris padėjo ir iki šiol padeda įgyvendinti ilgalaikius sumanymus. Na, galvoju, kad užsispyrimas ir siekis padaryti viską iki galo man padeda.“
Dr. G. Beresnevičius rašo:
„kūrybinė vaizduotė yra gebėjimas kurti naujus vaizdinius. Jis leidžia regėti tai, kas nematoma, sukurti
tai, ko nėra, numatyti tai, kas galimai bus. Žmogaus kūrybinei vaizduotei reiktų dėkoti už viską, ką turime šiandien ir ką turėsime rytoj. Kūrybiškumo svarba – akivaizdi: jei žmogaus protėviai nebūtų turėję gebėjimo kurti, nebūtų ir mūsų civilizacijos. Akivaizdi, manyčiau, ir būtinybė ugdyti vaikų kūrybiškumą. Iššūkiai, su kuriais susiduriame, tampa vis sudėtingesni, o naujų sprendimų poreikis – vis aktualesnis.“