Ikoniškojo Volkswagen mikroautobuso istorija

Volkswagen pirmąjį savo mikroautobusą pradėjo pardavinėti dar 1950 metais. Pirmieji modeliai buvo pagaminti Volkswagen tėviške laikomame Wolfsburg mieste, Vokietijoje. Nors šių modelių yra išlikę labai nedaug, bet dar dabar juos galima išvysti įvairiose reklamose, jis tapo savotišku to meto simboliu.
Pirmasis išleistas modelis buvo pavadintas Type – 2, nes prieš tai bandyti prototipai netiko masinei gamybai. Kuomet buvo patobulinta šio modelio aerodinamika dvi versijos buvo pasiūlytos pirkėjams: krovininė ir keleivinė. Nuo tada prasidėjo Volkswagen autobusiukų era, kuri sėkmingai tęsiasi iki dabar. Buvo pradėta leisti įvairios modifikacijos, pritaikytos specialioms užduotims, kaip greitosios automobilis, kemperis ir daugelis kitų. Galima sakyti, kad pagrindiniai agregatai ir VW dalys buvo panaudotos nuo kito gerai žinomo automobilio VW Beetle.
Automobilis labai greitai pelno populiarumą ir buvo parduodamas daugelyje rinkų. Skirtingose šalyse skyrėsi ir jo pavadinimas. 1962 atnaujinta krovininė versija, kuri galėjo atlaikyti 1 tonos apkrovą buvo proveržis mikroautobusų klasėje. Bėgant metams buvo intensyviai tobulinami varikliai ir mikroautobusas tapo dinamiškesnis.
Nors Vokietijoje Type – 2 buvo nustoti gaminti 1967 metais, bet gamyklos kituose žemynuose šį modelį gamino toliau. Brazilijoje iki 1975 metų modelis nekito, o vėliau buvo pakeistos lempos ir dar kelios išorės detalės ir po šių pakeitimų gamyba tęsėsi iki pat 1996.
Šio modelio įvairių modifikacijų kiekį ir tuometines pritaikymo galimybes net sunku įsivaizduoti, o dėl modelių pavadinimų ir klasifikavimų dar dabar automobilių entuziastai vieningai nesutaria. Šiuo metu gali kelti juoką, bet šis mikroautobusas buvo itin talpus, VW dalys buvo nesunkiai įsigyjamos ir tai pavertė šį modelį sėkmingu pasauliniu mastu. Type 2 yra tapęs hipių kultūros ikona. Geriau paieškojus gal ir pavyktų tokį nusipirkti, tik kaina gali priblokšti.