Ar elektroninė parduotuvė iš tiesų yra šių laikų būtinybė?

Prekyba internetu

           Šiais laikais internetinės parduotuvės turėjimas jau yra tapęs normaliu bei didelės nuostabos nekeliančiu reiškiniu. Dažniausiai elektronines parduotuves turintys žmonės yra palaikomi aplinkinių tiek dėl verslumo skatinimo, tiek ir elementaraus noro užsidirbti pinigų. Statistikos duomenimis, didžiausias, elektroninės komercijos augimas 2020 metais buvo fiksuotas JAV, kurioje bendros elektroninių parduotuvių pajamos augo net 44%, lyginant su ankstesniais metais. Nors statistika parodo tik JAV esančią situaciją, vis dėlto panašios tendencijos yra įžvelgiamos ir likusiame pasaulyje.

              Išbandyti verslo sėkmę internete pasiryžta vis didesnė dalis žmonių. Dažniausiai tokį jų sprendimą lemia tiek vis labiau tobulėjančios interneto technologijos, tiek ir noras užsidirbti papildomą dalį pinigų. Nenuostabu, jog nuosava parduotuvė bei jos valdymas taip pat laikui bėgant gali sukelti ir įvairių sunkumų, susijusių tiek su parduodamų prekių ar paslaugų pateikimu, tiek ir technine jos dalimi. Nepaisant to, neretai internetinę parduotuvę planuojančių turėti žmonių kelionę po tokio tipo verslą prasideda dar tik kuriant pačią parduotuvę.

Pelno augimas

Internetinė parduotuvė – puikus būdas užsitikrinti papildomas pajamas

         Ne paslaptis, jog kiekvienas verslas siekia pelno, o tuo tarpu verslas elektroninėje erdvėje nėra jokia išimtis. Internete galima prekiauti patiems įvairiausiems segmentams priklausančiomis prekėmis bei paslaugomis. Tai reiškia, jog elektroninė prekyba šiandien yra puikus įrankis, visapusiškai pritaikytas papildomo pelno generavimui.

              2020 metais viso pasaulio elektroninės prekybos rinka sugeneravo daugiau nei 4 mlrd. JAV dolerių. Tuo tarpu 2014 metais šis skaičius siekė vos 1.3 mlrd. Planuojama, jog 2024 metais šis skaičius gali pasiekti dar neregėtas aukštumas, siekiančias net 6 mlrd. JAV dolerių. Tokios prognozės elektroninių parduotuvių savininkus bei šio verslo atstovus nuteikia gana optimistiškai. Tai taip pat parodo, jog net ir dabartiniai elektroninių parduotuvių kiekiai nėra jokia kliūtis ir sėkmingam naujų elektroninių parduotuvių vystymuisi.

              Žinoma, augantis elektroninės prekybos taškų skaičius taip pat neišvengiamai lemia ir augančią jų tarpusavio konkurencija, kuri gali būti traktuojama kaip sunkinanti aplinkybė. Vis dėlto dauguma tokios konkurencijos nebijo ir pasiryžta rizikuoti. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog verslo nesėkmė gali lemti nemenkus finansinius nuostolius, tačiau dažniausiai elektroninės prekybos verslo startas didelių finansinių investicijų nereikalauja. Būtent todėl net ir nesėkmė nebūtinai tampa pagrindiniu motyvu, verčiančiu žmones atsisakyti minčių apie internetinį verslą.

Internetinės parduotuvės kūrimo procesas

              Kur kas dažniau žmonės vengia išbandyti asmeninę verslo sėkmę internete dėl elementarios informacijos stokos. Ši informacija gali būti susijusi su elektroninės parduotuvės kūrimu. Nors būdų, suteikiančių galimybę sukurti elektroninę parduotuvę yra toli gražu ne viena, vis dėlto didžioji dauguma renkasi internetinių svetainių kūrimo platformas. Šių platformų dėka internetinės parduotuvės gali būti sukurtos itin greitai bei paprastai. Tai reiškia, jog jos suteikia galimybę elektronines parduotuves kurti net ir tiems, kurie iki šiol nebuvo darę nieko panašaus.

              Ne paslaptis, jog internetinės parduotuvės susidaro iš daugybės skirtingų elementų. Visi šie elementai turi tam tikrą reikšmę bei atlieka tam tikrą vaidmenį net ir tada, kai pati parduotuvė jau yra visapusiškai funkcionuojanti. Puikiu pavyzdžiu galima laikyti elektroninės parduotuvės dizainą. Tinkamas dizaino parinkimas padeda sukurti patikimo elektroninio prekybos taško įvaizdį, o tai dažnai reiškia ir kur kas didesnes pajamas. Kartais tinkamo dizaino parinkimas gali tapti tikru galvos skausmu. Dėl šios priežasties žmonės dažnai kreipiasi pagalbos į atitinkamą kompetenciją turinčius specialistus. Tokio sprendimo rezultatas įprastai būna puikus, tačiau nereikėtų pamiršti, jog tai yra gana brangu. Norintys pradėti elektroninę prekybą ne visuomet yra nusiteikę investuoti didelius pinigus, todėl renkasi kur kas paprastesnius internetinės svetainės kūrimo metodus, tokius kaip jau ne kartą minėtos internetinių svetainių kūrimo platformos.

              Žinoma, dizainas nėra vienintelis dalykas, kuriuo pasirūpina internetinių svetainių kūrimo platformos. Iš esmės šios platformos suteikia galimybę paprastai bei greitai įveikti praktiškai visus internetinės parduotuvės kūrimo etapus, tokius kaip hostingas paslaugos suteikimas, domeno įregistravimas ir dar daugiau.

Kokie papildomi veiksmai gali padėti internetinį verslą paversti sėkmingu?

              Verslas susideda iš daugybės skirtingų niuansų, kurių visuma yra orientuota į sėkmingą pelno generavimą. Tai reiškia, jog tai nėra tik elementarūs pardaviminiai procesai – verslas yra kur kas platesnė sąvoka. Kiekvienas prekybininkas siekia, jog jo internetinės prekybos taškas virstu ne tik pajamų šaltiniu, tačiau taip pat ir plačiai žinomu bei pasitikėjimą visuomenėje turinčiu elementu. Pasitikėjimą galima įgyti tik užtikrinant pirkėjams puikią aptarnavimo bei apsipirkimo patirtį, tuo tarpu žinomumas yra formuojamas ir kitokiais metodais. Marketingas yra būtent tai, kas leidžia internetinio verslo atstovams didinti jų parduotuvių žinomumą. Tam neretai yra pasitelkiamos reklamos socialiniuose tinkluose ar kitose interneto platybių vietose.

Kruopščiai apgalvota marketingo bei reklamos strategija dažnai tampa bene vieninteliu pagalbininku, siekiant išsivaduoti iš milžiniškos konkurencijos gniaužtų bei ženkliai padidinti savo parduodamos produkcijos ar atstovaujamo prekės ženklo žinomumą. Marketingo strategijų kūrimas dažnai yra susijęs ne tik su kūrybiniu procesu, tačiau taip pat ir su reikiamų žinių bagažo turėjimu. Būtent dėl šios priežasties elektroninių parduotuvių savininkai samdo marketingo specialistus, kurie ir padeda paruošti ir įgyvendinti marketingo projektus bei reklamines kampanijas. Nors tai ir yra puikus įrankis, padedantis užtikrinti didesnes pajamas, pasitaiko atvejų, kuomet marketingo strategijos nesuveikia dėl vienokių ar kitokių priežasčių. Taip pat dažnu atveju įvairios marketinginės kampanijos yra traktuojamos kaip ilgalaikė investicija, kuri norimus rezultatus suteikia ne iškart, tačiau tik laikui bėgant.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close