home Sportas, Sveikata Pritūpimai. Apatinių kūno raumenų lavinimas.

Pritūpimai. Apatinių kūno raumenų lavinimas.

Pritūpimai – idealus pasirinkimas, kad apatinė kūno dalis būtų daili ir stipri. Reguliariai atliekamas pratimas garantuoja, kad klubai, sėdmenys, šlaunys, blauzdos ne tik įgauna puikią išvaizdą, bet ir padidina šių raumenų galią bei ištvermę. Juos darant dirba net ir pilvo presas, tvirtėja nugara (stuburas), nes pritūpimai stabilizuoja raumenis, kurie padeda išlaikyti pusiausvyrą. Taigi, pritūpimai stiprina tiek viršutinę, tiek apatinę kūno dalį.

Yra daug pritūpimų variantų. Juos galima atlikti su savo kūno svoriu, su papildomu svoriu (štanga, svarmenimis), naudotis treniruokliais, keisti pėdų padėtis (siaurai, plačiau nei pečių plotyje, pėdos lygiagrečios viena kitai, pasuktos į šalis). Ir tai dar ne visi pritūpimų variantai.
Mes pateiksime, ko gero, moterims aktualesnį pritūpimų variantą, kai šlaunys dirba minimaliai, o didžioji krūvio dalis tenka sėdmenims. Plačiau statomos pėdos leis tūpti giliau nei įprastai ir judesio apačioje labiau ištempti sėdmenis. Ir dar – reikia išmokti kūno svorio centrą „permesti“ atgal. Tam reikia atgal „mesti“ dubenį ir judesio metu kulnais spausti grindis.

Priklausomai nuo jūsų fizinio pasirengimo, šį judesį galite atlikti tiek su savo kūno svoriu, tiek su papildomu svoriu: svarmenimis, štanga, lengva medine lazda!

Pozicija. Pėdos šiek tiek plačiau nei pečių plotyje, truputį pasuktos į šalis, kojos šiek tiek sulenktos per kelius, dubuo „atmestas“ atgal. Nugara tiesi, smakras ir krūtinė pakelti, liemuo įtemptas, pėdos atremtos į žemę. Darykite tokį gilų pritūpimą, kokį tik galite – nebūtinai iki tol, kol šlaunys taps lygiagrečios grindims.

Atlikimas. Įkvėpdami tūpkite žemyn, kol šlaunys bus lygiagrečios grindims.
Pakartojimų skaičius: 3x12.

Pastaba: tupiant žemiau, kyla grėsmė traumuoti nugarą. Visada žiūrėkite į priekį. Iškvėpdami stokitės, generuodami jėgą iš kulnų.Atsistoję palikite kojas šiek tiek sulenktas.

Tūpiant su svoriu, tūpimo metu stumti svorį nuo savęs. Toks pritūpimo variantas padeda stuburą išlaikyti tiesų (mažiau pasvirti į priekį).

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close