home Gynyba NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai kilo penkis kartus

NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai kilo penkis kartus

Gruodžio  4 –10 dienomis  NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai  penkis  kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių:

Gruodžio  4 d. NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo  orlaivį IL-20, skridusį  tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido  be radiolokacinio atsakiklio, su skrydžio planu, radijo ryšį  su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.

Gruodžio 5 d. NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo orlaivį  IL- 20, kuris skrido  be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano  ir nepalaikė radijo ryšio su  regioniniu skrydžių valdymo centru.  Tuo pačiu metu  NATO naikintuvai  atpažino ir palydėjo  orlaivį IL- 76, kuris skrido su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio  plano  ir  nepalaikė radijo ryšio su regioniniu skrydžio  valdymo centru. Orlaiviai  skrido tarptautine oro erdve virš  Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos  Federacijos žemyninę dalį.

Gruodžio 5 d. NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo orlaivį  T-134 ir jį lydėjusius du  Su-27,  skridusius  tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos  žemyninės dalies į Kaliningrado sritį.  T-134 skrido su skrydžio planu, su radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.   Abu  orlaiviai Su-27 skrido be skrydžio plano, be atsakiklio,  radijo ryšio su  regioniniu skrydžių valdymo centru nepalaikė.

Gruodžio 7 d.  NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo orlaivį IL-20, skridusį  tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities   į Rusijos Federacijos  žemyninę dalį. Orlaivis skrido su skrydžio planu, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su skrydžių  valdymo centru palaikė.

Gruodžio 8 d.  NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo T-134, skridusį  tarptautine oro erdve  iš Kaliningrado srities  į Rusijos Federacijos  žemyninę dalį  su skrydžio planu, su radijo ryšiu, įjungtu  radiolokaciniu atsakikliu.  Taip  pat buvo atpažinti ir palydėti  du  orlaiviai Su- 27, skridę be skrydžio plano, be radijo ryšio ir be įjungto  radiolokacinio atsakiklio. 2xSu27 grįžo atgal į Kaliningrado sritį.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close