home Švietimas Prienuose – VGTU klasė

Prienuose – VGTU klasė

Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU), spalio 10 d. pasirašydamas sutartis dėl dar dviejų VGTU klasių Alytaus Šv. Benedikto bei Prienų „Žiburio“ gimnazijose steigimo, ir toliau stengiasi sėkmingai auginti būsimą perspektyvių technologijos mokslų specialistų kartą.

 

2011 m. buvo įsteigtos pirmosios VGTU klasės – čia gilinamos mokinių tiksliųjų ir gamtos mokslų žinios, padedama pasirengti technologinių ir fizinių mokslų krypčių studijoms, mokiniams suteikiama galimybė naudotis VGTU mokymo baze, laboratorijomis ir jų įranga. Iki spalio 10 d. jau buvo pasirašytos sutartys su 22 Lietuvos mokyklomis – 12 Vilniuje ir 10 kituose miestuose: Šiauliuose, Alytuje, Ukmergėje, Utenoje, Kėdainiuose, Anykščiuose, Kupiškyje, Panevėžyje, Jurbarke ir Molėtuose.

 

Spalio 10 d. VGTU rektorius Alfonsas Daniūnas pasirašė dar dvi sutartis. Į pasirašymą atvyko buvusi Stakliškių gimnazijos direktorė, dabar Alytaus Šv. Benedikto gimnazijos direktorė Loreta Šernienė, matematikos mokytoja ekspertė Jolanta Pacevičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Lina Janulytė bei Prienų „Žiburio“ gimnazijos direktorė Irma Kačinauskienė, chemijos mokytoja Džiuginta Gaigalienė ir fizikos mokytojas Vydmantas Petraška.

 

Moksleivių atranką į VGTU klases organizuoja mokymo įstaiga. Šios klasės formuojamos iš 1–4 (9–12) gimnazijos klasių moksleivių grupių, kurių veikla yra planuojama visiems mokslo metams. Į užsiėmimus moksleiviai gali užsiregistruoti ir savarankiškai susisiekę su VGTU stojančiųjų priėmimo ir informavimo centro darbuotojais. Moksleiviams organizuojami pavieniai teminiai mokomųjų dalykų praktiniai bei laboratoriniai darbai, skaitomos paskaitos, vykdomi projektiniai darbai bei konsultacijos.

 

Organizuojant veiklą su moksleiviais, siekiama ugdyti moksleivių inžinerinį, kūrybinį mąstymą. Moksleivių mokymo įstaiga ir universitetas, pasitelkdami ir verslo partnerius, panaudodami savo turimas mokomąsias bazes, dalijasi mokslo pasiekimais, techninėmis priemonėmis, žmogiškaisiais ištekliais, siekiama didinti mokinių inžinerinio ugdymo efektyvumą bei motyvaciją planuojant savo karjerą, susijusią su inžinerinėmis profesijomis.