NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai kilo 9 kartus

Gegužės 16-22 dienomis NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai 9 kartus kilo atpažinti ir palydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Gegužės 16 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai atpažino Rusijos karinius orlaivius Il-20 (be atsakiklio, su skrydžio planu, radijo ryšį palaikė) ir AN-26 (su atsakikliu, su skrydžio planu, radijo ryšiu), skridusius tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos Federacijos į Kaliningrado sritį.
Gegužės 17 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai kilo identifikuoti ir palydėti Rusijos karinio orlaivio IL-20 ir dviejų naikintuvų Su-27. Il-20 skrido iš Rusijos Federacijos žemyninies dalies į Kaliningrado sritį pagal planą, su įjungtu radijo atsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė. Su-27 skrido pasitikti Il-20 ir grįžo į Kaliningrado sritį. Abu Su-27 skrido be skrydžio plano, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio nepalaikė.
Gegužės 18 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai 2 kartus kilo identifikuoti ir palydėti Rusijos karinių orlaivių. Pirmą kartą Il-22 (skrido iš Kaliningrado į Rusijos Federaciją su skrydžio planu, atsakikliu, radijo ryšį palaikė) ir 4 Su-27 (2 skrido iš Kaliningrado į Kaliningradą ir 2 iš Rusijos Federacijos į Rusijos Federaciją, abiem atvejais be skrydžio plano, radijo ryšio nepalaikė, be atsakiklio). Antrą kartą du Su-24 skrido iš Kaliningrado į Kaliningradą tarptautine oro erdve. Orlaiviai skrido be skrydžio plano, be atsakiklio ir ryšio su skrydžių valdymo centrais nepalaikė.
Gegužės 19 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai 3 kartus kilo identifikuoti ir palydėti Rusijos karinių orlaivių. Pirmą kartą Il-20 iš Kaliningrado į Kaliningradą (be skrydžio plano, be atsakiklio, be radijo ryšio). Antrą kartą Il-18 iš Rusijos Federacijos į Kaliningradą (skrido su skrydžio planu, su atsakikliu ir radijo ryšį palaikė), Tu-134 iš Rusijos Federacijos į Kaliningradą (skrido be skrydžio plano, su atsakikliu ir radijo ryšį palaikė), ir Il-76 iš Rusijos Federacijos į Kaliningradą (skrido su skrydžio planu, su atsakikliu ir radijo ryšiu). Trečią kartą Il-18 iš Kaliningrado į Rusijos Federaciją (skrido su skrydžio planu, su atsakikliu ir radijo ryšiu).
Gegužės 20 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai atpažino IL-20 ir AN-26. Il-20 skrido iš Kaliningrado į Rusijos Federacijos žemyninę dalį be radiolokacinio atsakiklio su skrydžio planu, radijo ryšį palaikė. An-26 buvo atpažintas skrendant iš RF žemyninės dalies į Kaliningradą su įjungtu radiolokacininu atsakikliu, skrydžiu planu, radijo ryšį palaikė.
Gegužės 21 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai kilo identifikuoti ir palydėti Rusijos karinio orlaivio IL-38 skridusio tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningradą. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, su skrydžio planu, radijo ryšį palaikė.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close