Naujasis administratorius atnešė permainų

Birštonas labai jaukus ir gražus miestelis, kuriame turėtų būti patogu ir gera gyventi vietiniams gyventojams. Poilsiautojai ir turistai atvažiuoja, o po kiek laiko ir išvažiuoja, o savi lieka. Tai kas gi suteikia gyventojams komfortą ir geresnę gyvenimo kokybę?

 

Kiekvienas atsakys, kad daugiausia įtakos turi gyvenamoji aplinka, švara ir tvarka, o taip pat ir gyvenamuose namuose teikiamos paslaugos. Žmonėms svarbu, kad užtikrintai veiktų vandentiekis, elektra, šildymo sistemos ir kokybiški kiti komunaliniai patarnavimai.

Ilgą laiką gyventojų komunaliniu ūkiu rūpinosi UAB „Birštono butų ūkis“, vėliau atėjo UAB „Prienų butų ūkis“. Birštoniečiai ne visada buvo patenkinti – tai vienur, iškildavo problemos, nesusikalbėjimas tarp gyventojų ir aptarnaujančių bendrovių.

2015 metais į Birštoną atėjo UAB „Nemuno būstas“. Gyventojai po susitikimų su naujuoju administratoriumi turėjo apie ką pasvarstyti ir ką pasirinkti, o ypač turėdami su kuo palyginti.

 

Gyventojai nauju administratoriumi patenkinti

Naujus administratorius rinkosi daugiabučių namų gyventojai savo susirinkimuose. Vieni pasiliko senąjį administratorių, kiti panoro gauti geresnes ir kokybiškesnes siūlomas paslaugas iš UAB „Nemuno būstas“.

Svarbiausia administratoriaus funkcija yra įtraukti savininkus į jų turto valdymą, nuolat informuoti juos apie realią turto būklę, įgyvendinti įsakymų ir kitų teisės aktų nustatytus privalomuosius reikalavimus, o visus būtinus klausimus administratorius turi spręsti visuotiniuose bendrasavininkių susirinkimuose. Kaip žinia, žmonėms visada malonu, kai atsakingas darbuotojas rūpinasi, pasidomi ir įsiklauso į pageidavimus.

Apie tai, kaip sekasi sutarti su naujuoju administratoriumi, kalbinu kelis Birštono daugiabučių namų gyventojus.

Druskupio gatvės 46 numeriu pažymėto namo gyventojas Arnoldas Rivinskas sako, kad gerai sutaria su jų namą administruojančios bendrovės „Nemuno būstas“ vadybininku, kuris kalbasi su žmonėmis, tariasi įvairiais klausimais. Gyventojas patenkintas esama situacija, nes jaučiasi saugiai, nereikia nerimauti dėl kokių nors komunalinių netikėtumų. Tačiau ir atsitikus kokiam nors įvykiui, skubią pagalbą suteiktų visą parą budinti avarinė tarnyba. Taip pat žmogus pridūrė, kad ir mokesčiai šiek tiek mažesni negu buvo iki šiolei.

Lelijų gatvės Nr.4 daugiabučio namo gyventojas Povilas Pauža sakė, kad susitikimas su naujuoju administratoriumi atvirai sakant, nustebino geru įspūdžiu. „Butą nusipirkau šiame name rugsėjo mėnesį, todėl tenka remontuoti ir turėti įvairių reikalų su administruojančia bendrove. Reikėjo santechniko ir elektriko paslaugų, kurias suteikė operatyviai ir kokybiškai. Taip pat reikėjo ir keletą klausimų išspręsti, todėl galiu pasakyti, kad esu patenkintas ir darbų kokybe, ir bendravimu,“- sakė P. Pauža.

Vytauto gatvės Nr.1 namo gyventoja Ramutė Knyšiuvienė taip pat patenkinta administratoriaus teikiamomis paslaugomis. „Didelių problemų kol kas neturėjau, tačiau buvo prakiuręs vandentiekis, tai labai greitai sutvarkė. Namo šilumos mazge taip pat buvo vamzdis prakiuręs, tai net nematėm kada sutvarkė,- džiaugėsi moteris. Anot jos, kol kas nėra rimtų problemų, viskas vyksta sklandžiai. Kaip bus toliau neaišku, tačiau reikia tikėtis, kad viskas bus tik gerai, juolab, kad administratoriaus vadybininkas dažnai ateina, klausinėja, ar viskas tvarkoje, gal žmonės turi pastabų, gal ko nepastebėjo. Tai gyventojams suteikia pasitikėjimo ir saugumo jausmą.

 

Kokybė ir operatyvumas – iš vienų rankų

UAB „Nemuno būstas“ dirba specialistai, turintys ilgametę patirtį teikiant daugiabučių namų gyventojams paslaugas. Kaip ir buvo žadėta pradžioje, kiekvienas šios bendrovės administruojamas daugiabutis turi savo vadybininką, kuris rūpinasi gyventojų gerove ir pageidavimais bei problemų sprendimu. Kasdienėje veikloje vadybininkams talkina ir klientų aptarnavimo centras, avarinė tarnyba (yra mobiliosios brigados), veikianti 24 valandas per parą. Didelis privalumas, kad visos reikalingos paslaugos gaunamos „iš vienų rankų“. Taigi, gaudami kokybiškas paslaugas iš vieno tiekėjo, gyventojai gali nesukti sau galvos dėl skaitiklių rodmenų surinkimo, nes tai atlieka namo vadybininkas. Be to, daugiabučiame name esančius inžinerinius įrenginius (šildymo, karšto vandens, dujų, vandentiekio kanalizacijos ir pastatų bendrąsias konstrukcijas) stebi, prižiūri ir vertina bendrovės specialistai, o pastebėję trūkumus – juos nedelsiant šalina. Didelis bendrovės „Nemuno būstas“ privalumas yra operatyvus reagavimas į skubius gyventojų pranešimus. Modernia įranga aprūpinti mobilūs ekipažai greitai likviduoja gedimus ir avarijas. „Nemuno būstas“ įsipareigoja savo administruojamuose daugiabučiuose padėti gyventojams diegti šilumą taupančias priemones, nuolatos analizuoti kiekvieno namo šilumos suvartojimą, teikti šilumos suvartojimo mažinimo rekomendacijas bei nuolat informuoti gyventojus apie iniciatyvos eigą.

 DSCF2750

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close