Ką kalba Birštono lankytojai

Šiais metais Birštono kurortas labai „pasitempė“ ir išgražėjo, atsirado daugiau patrauklių viešųjų erdvių. Kasdien daug pavienių lankytojų ir ekskursijų apsilanko S. Kneipo parke, mineralinio vandens garinimo bokšte, vaikšto po gražų ir erdvų centrinį parką, kur randa ne tik malonių užsiėmimų, bet gali pasislėpti ir nuo kaitrių saulės spindulių. Kaip visada, mėgstama visų pasivaikščiojimo vieta bet kokiu oru yra Nemuno krantinė.

Taigi kalbinu sutiktus žmones Nemuno krantinėje, prie S. Kneipo parko, prie sanatorijų. Beveik visi kalba noriai, džiaugiasi, kad gali maloniai praleisti laiką Birštone.

Elena (50 m. mokytoja iš Jurbarko rajono).

„Atvykau reabilitacijai, tad pirmas dienas dar nepajėgiau daug vaikščioti. Tačiau jau vakar su atvykusiais aplankyti artimaisiais daug pamatėme. Aš labai gražiai pavydžiu jums, kurie čia gyvenate. Čia būnant atrodo, kad ir pats oras gydo. Kiek pastebėjau, čia ir žmonės geri, malonūs, šypsosi. Matyt, tai turi reikšmės. Aš būtinai čia atvažiuosiu ir atsivešiu savo mokinukus parodyti, kokių gražių ir mielų vietų yra mūsų Lietuvoje. Būtų galimybė, norėčiau ir aš čia apsigyventi…“

Aušra ir Linas ( 28-32 m., iš Kauno).

„Vakar prasidėjo mūsų atostogos, tai šiandien atvykome su vaikais į Birštoną apsižvalgyti. Labai džiaugiamės, kad atvažiavome, atrodo, kad Birštonas – mums su vaikais labai tinkama vieta. Vaikams labai patiko vaikščioti Kneipo takais. Nors labai bado kojeles tos „šiškos“, tačiau kaip malonu po to pabraidyti vandenyje. Mes dar neįsigilinome į šio filosofo ir gydytojo metodą, kaip viską teisingai daryti, bet dar bus laiko. Tikriausiai netrukus apsistosime pas draugus ir pabūsime čia bent savaitę.“

Janina ( 62 m. buhalterė, iš Kauno).

„Gėda sakyti, kad Birštone esu pirmą kartą. Pažįstami daug apie Birštoną pasakojo, tai sugalvojau atvažiuoti pasižvalgyti.“

Moterį sutikau Nemuno krantinėje sėdinčią ant suolelio ir besigėrinčią ramiai tekančiu Nemunu, plaukiojančiomis gulbėmis. Kai ji paklausė, kur galėtų apsilankyti, pasiūliau Centrinį parką, jo pakraštyje esantį mineralinio vandens garinimo bokštą, taip pat aplankyti Sakralinį ir krašto muziejų, užlipti ant Vytauto kalno, o gal paplaukioti laivu.

Regina (45 m. iš Skuodo)

„Atvykome į Birštoną visas autobusas žmonių. Tai mūsų bendruomenės ekskursija. Apie Birštono kurortą sužinojome daug įdomaus iš televizijos laidos, kur kalbėjo jūsų merė. Matyt, labai šauni moteris, kad sugeba taip tvarkyti kurorte. Iš tikrųjų čia labai gražu, visur daug gėlių. Dar nustebino, kad tiek daug žmonių, o triukšmo – jokio. Kažkaip visi sutelpa, nesibara. Labai įdomu pereiti per tuos kankorėžius ir akmenis, skaldą. Bado kojas, bet jos atsipalaiduoja, kai palaikai vandenyje. Matyt, rezultatus galima pajusti tik po kelių kartų. Bet smagu ir įdomu…“

Onutė ir Algimantas iš Jonavos

Pirmą kartą Birštone lankėmės gal prieš 10 metų. Bet miestelis labai pasikeitė, tapo visai kitoks. Tiesa, matome, kad dar yra apleistų ir nenaudojamų pastatų, bet gal laikui bėgant susitvarkys. Mes atvykome į giminaičio vestuves, bet sekmadienį neskubėjome išvažiuoti, o nutarėme pasivaikščioti po kurortą. Buvome užėję ir į sanatorijas, pamatėme, kad čia irgi galima pasinaudoti baseinu, gauti kitokių paslaugų ir procedūrų. Būtinai čia sugrįšime, mes sužavėti kurortu.“

Martynas, Lauras ir Vytenis (18-22 m.) iš Vilniaus

Birštone mes apsilankome dažnai, turime čia draugų ir pažįstamų. Kodėl? Nežinom, gal čia smagu – galima pasivažinėti dviračiais, pasivaikščioti krantine, pažaisti lauko tenisą, krepšinį. Karštą vasaros dieną galima pasimaudyti ir Nemune, ir ežerėliuose. Manome, kad tai daug geriau negu Palangoje prie jūros, kai ten tiek žmonių. Parke galima pasitreniruoti važinėti su riedučiais, pažaisti mini golfą. Be to, čia vyksta daug gerų koncertų, į kuriuos kituose miestuose bilietų negausi. Gerai čia gyvenantiems žmonėms, jie viską turi po ranka…“

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.