Septyni sėkmingo bendradarbiavimo elementai

Daugiabučių namų priežiūrą vykdanti bendrovė „Nemuno būstas“ savo darbe ne tik sparčiai diegia naujoves, bet ir jas sėkmingai įgyvendina. Gyventojų patogumui siūlomas Pastatų priežiūros standartas, kuris užtikrina greitą ir operatyvų paslaugų teikimą.

_3002214

„Gyventojams siūlome kokybę, operatyvumą, patogumą. Visa tai garantuoja Pastatų priežiūros standartas, kuriuo vadovaujamės savo kasdienėje veikloje”, – sako bendrovės „Nemuno būsto” direktorė Jolanta Volteraitytė.

Pastatų priežiūros standartą sudaro 7 elementai: asmeninis vadybininkas, klientų aptarnavimo centras, avarinė tarnyba, visų paslaugų teikimas iš vienų rankų, garantija atliktiems darbams, virtualiosios paslaugos, inovacijų ir energetinio efektyvumo sprendimai.

Pastatų priežiūros standartas užtikrina visapusę pastato priežiūrą: nepriekaištingą inžinerinės įrangos funkcionavimą, efektyvų energetinių resursų naudojimą, operatyvų reagavimą į skubius pranešimus 24 val. per parą ir mažesnes būsto priežiūros sąnaudas.

„Tai vienas kitą papildantys elementai, kurie garantuoja, jog mūsų paslaugų gavėjams bus atsakyta į visus į rūpimus klausimus, jie gaus ne tik paslaugas, bet ir garantijas, pagalba bus suteikta bet kuriuo paros metu ir daugelis kitų svarbių kasdienių dalykų”, – teigė J. Volteraitytė.

Didžiausias dėmesys – gyventojui

„Nemuno būsto“ direktorės teigimu, vienas svarbiausių dalykų yra glaudus gyventojų ir įmonės darbuotojų bendradarbiavimas, kalbėjimasis, lūkesčių ir pageidavimų bei idėjų išsakymas. Kalbėdama apie pastatų priežiūros standartų elementus, direktorė pirmuoju įvardijo asmeninį vadybininką.

„Vadybininkas turi sužinoti pirmas apie gyventojų poreikius. Tai tas žmogus, kuris sprendžia visus su pastatu susijusius klausimus, įsigilina į kiekvieno gyventojo poreikius”, – kalbėjo J.Volteraitytė.

Pastatų priežiūros standartas siūlo vienintelį visą parą veikiantį specializuotą klientų aptarnavimo centrą Lietuvoje. Paskambinus telefonu 8 700 55966, bet kuriuo paros metu, galima užregistruoti gedimą bute ar name, o kvalifikuoti inžinieriai reguliariai prižiūrės name esančias šildymo, karšto vandens, dujų, vandentiekio, kanalizacijos ir elektros inžinerines sistemas.

„Nesvarbu, kokie darbai atliekami name, visiems jiems suteikiama garantija”, – sakė vadovė.

Pasak J.Volteraitytės, kitas elementas – avarinė tarnyba, kuri operatyviai reaguoja į iškvietimus 24 valandas per parą.

„Laikantis standarto, asmeninis vadybininkas pasiūlys visas paslaugas, susijusias su pastato ir jo teritorijos naudojimu ir priežiūra. Nereikės ieškoti daugybės rangovų, su jais derėtis, tartis ar kontroliuoti – mes siekiame, kad visos paslaugos būtų iš vienų rankų”, – aiškino vadovė.

J. Volteraitytės teigimu, svarbu ne tik teikti kokybiškas, greitas bei patikimas paslaugas, bet ir bendradarbiauti su patikimomis įmonėmis, kur nėra vietos mokėjimams „vokeliuose”, neslepiami mokesčiai.

Prioritetai – energijos taupymui

Vienas iš standarto elementų – energijos taupymas ir pastatų renovavimas. „Nemuno būstas“ taip pat prisijungęs prie ekspertų sukurtos „5 žingsnių šilumos taupymo programos” ir savo prižiūrimiems namams siūlo paprastus, bet efektyvius sprendimus, padedančius taupyti šilumą

J. Volteraitytė pasakoja, kad efektyviai taupyti, modernizuoti ir renovuoti pastatą galima įtraukiant gyventojus, pakeičiant laiptinės, rūsio langus, modernizuojant šilumos punktus, sumontuojant šilumos sistemų balansavimo įrangą, įdiegiant realiu laiku valdomos šilumos sistemą.

„Ši programa garantuoja iki 15 proc. mažesnes sąskaitas už šildymą. Gyventojų pageidavimu organizuojame visus namo modernizavimo darbus – nuo investicinio projekto parengimo iki visiško projekto įgyvendinimo”, – pasakojo J. Volteraitytė.

Gyventojų patogumui įdiegta sistema, kai pastatų priežiūros paslaugas užsisakyti, kontroliuoti, mokėti, konsultuotis, išsakyti problemas ir pastebėjimus galima internete, adresu www.nemunobustas.lt.

„Specialiuose savitarnos portaluose klientai gali matyti, kokie darbai buvo atlikti ar planuojami, peržiūrėti metines ataskaitas, tiesiogiai bendrauti su asmeniniu pastato administravimo vadybininku”, – akcentavo „Nemuno būsto“ vadovė.

Gerda Mockutė

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close