Birštono savivaldybės administracija galės dirbti efektyviau
Artėjant vasarai, vis daugiau gyventojų kreipiasi į savivaldybes su įvairiais prašymais, skundais ar pasiūlymais, taip pat didėja ir įvairių valstybinių institucijų raštų srautas savivaldybėms. Vien Birštono savivaldybė per 2013 metus gavo daugiau nei 2200 raštų bei prašymų, į kuriuos reikėjo pateikti atsakymus ar priimti konkrečius sprendimus, parengta ir išsiųsta daugiau nei 1700 raštų bei atsakymų. Tokį dokumentų srautą jau būtų neįmanoma suvaldyti senais administraciniais metodais, kai sekretorė kiekvieną dokumentą registruodavo į žurnalą ar ieškodavo, kam yra nukreiptas konkretus pavedimas spręsti prašyme nurodytą problemą.
Šiuo metu Birštono savivaldybės administracija įgyvendina projektą „Birštono savivaldybės administracijos vidaus administravimo ir veiklos valdymo gerinimas“, kurio lėšomis įsigyta dokumentų valdymo sistema leidžia registruoti ir elektroninėje formoje saugoti įvairiais formatais gautus dokumentus, nukreipti pavedimus specialistams, atsakingiems už konkretaus klausimo sprendimą, vykdyti nurodymų ir pavedimų kontrolę. Papildomai buvo įdiegta dokumentų teksto atpažinimo sistema, kuri padeda greitai surasti reikiamą dokumentą pagal pareiškėjo pavadinimą, vietovardį ar kitus įvairius raktinius žodžius. Sistemos nauda akivaizdi: dokumentai ar prašymai ,,nebedingsta“ keliaudami tiesiai į elektroninį paštą, greičiau pasiekia reikiamus Savivaldybės specialistus, sistema primena, kada reikia pateikti atsakymus prašymų pateikėjams, vadovybė turi galimybę stebėti, kaip specialistai vykdo pavedimus, pareiškėjai operatyviau gauna atsakymus į jiems rūpimus klausimus.
Bendra projekto vertė siekia 1,6 mln. Lt, Europos socialinio fondo paramos lėšos sudaro 1,36 mln. Lt, Birštono savivaldybė prisideda 0,24 mln. Lt bendruoju finansavimu.
Birštono sav. informacija